Zabrze

Wolności 219

+48 883 777 209

Infolinia
z konsultantem

Pn - pt: 11:00 - 16:00

Telefonicznie lub na czacie FB w godzinach 9:00-17:00

SZCZEGÓŁY WYCIECZEK I ZAPISY

INSTRUKCJA DOTYCZĄCA ZAPISÓW NA WYCIECZKI MOBILE TOUR, PODPISANIA UMOWY, PŁATNOŚCI, RAMOWYCH PLANÓW WYCIECZEK.

1. Jak otrzymać szczegółowe informacje dotyczące wycieczki, która mnie interesuje?

Kliknij w plakat wycieczki, która Cię interesuje, a następnie pokaż plan.

lub
Napisz do nas maila kontakt@mobiletour.pl , wiadomość na Facebooku MobileTourBP lub zadzwoń 883-777-209.
Szczegółowy plan wycieczki prześlemy w załączniku PDF. W ramowym planie wycieczki znajdują się informacje odnośnie godzin wyjazdu, godzin zwiedzania. Informacje o składnikach cenowych wycieczki oraz opis atrakcji.

2. Jak się zapisać?

Poprzez formularz zgłoszeniowy, po kliknięciu w plakat danej wycieczki.


Zapisanie się na imprezę turystyczną oznacza: Podanie danych uczestnika/uczestników: Imię, Nazwisko, data urodzenia, numer kontaktowy telefonu oraz adres email i miasto wsiadania.

Data urodzenia – jest niezbędna do ubezpieczenia uczestnika. Adres email – jest niezbędny do przesłania umowy wycieczki wraz z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa i ofertą (ramowym planem imprezy). Numer telefonu- jest niezbędny do kontaktu z uczestnikiem (kontakt tylko dotyczący ważnych informacji odnośnie wycieczki na którą się jest zapisanym).

3. Zapisałem/łam się – co dalej ?
Po zapisaniu się na wycieczkę Klient, oczekuje na informację ze strony biura podróży, odnośnie potwierdzenia wycieczki (tzn. zapisania się minimalnej liczby uczestników). Informację taką otrzyma niezwłocznie po zapisaniu się minimalnej liczby uczestników lub najdalej na 4 dni przed planowaną imprezą turystyczną.
*W przypadku gdy w międzyczasie Klient rozmyśli się – PROSIMY o informację o wykreśleniu z listy uczestników – tak by nie blokować miejsca innym chętnym oraz by biuro mogło realnie oszacować ilość chętnych. Rezygnacja przed podpisaniem umowy wycieczki i OWU jest bez kosztowa.

4. Jak podpisać umowę?
Po potwierdzeniu imprezy turystycznej – klient otrzymuje umowę. Do umowy zawsze dołączone są Ogólne Warunki Uczestnictwa ( OWU) oraz program imprezy. Umowa wraz z pieczątką biura oraz podpisem pracownika biura, zostaje przesłana elektronicznie na wskazanego przez Klienta maila w formie pliku PDF (nieedytowalnego). Obowiązkiem Klienta jest zapoznanie się z przesłanymi dokumentami, a następnie wydrukowanie umowy oraz OWU i podpisanie obydwu dokumentów czytelnie wraz z datą, a w następnej kolejności przesłanie skanu lub wyraźnego zdjęcia dokumentów na nasz adres mailowy kontakt@mobiletour.pl najdalej do 24 godzin od otrzymania maila od biura podróży lub niezwłocznie jeżeli do imprezy jest mniej niż 48 godzin.

5. Na mojej umowie jest błąd/literówka – co teraz?
Nie martw się ! W przypadku jakichkolwiek błędów w danych osobowych uczestników znajdujących się na umowie, prosimy o przekreślenie błędu wraz z parafką oraz poprawne dane przy przekreślonej treści.

6. Nie mam jak wydrukować dokumentów – co teraz?
Jeśli Klient nie posiada możliwości wydrukowania dokumentu, prosimy o napisanie maila z informacją: „Zapoznałem/łam się z ofertą wycieczki, umową oraz Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa – akceptuję ich treść i poinformowałem/łam o tym fakcie wszystkich pozostałych uczestników znajdujących się na umowie. W tym samym mailu prosimy również o przesłanie potwierdzenia przelewu. W ramach uzupełnienia formalności- Klient otrzyma dokumenty do podpisu w autokarze lub zadzwoń do nas znajdziemy rozwiązanie 🙂 .

7. Jak i kiedy dokonać płatności ?
Po zaakceptowaniu i podpisaniu umowy + OWU oraz przesłaniu jej na nasz adres email, należy dokonać zapłaty na konto bankowe wskazane w umowie. Zapłatę należy uiścić do 48 godzin od podpisania dokumentów lub niezwłocznie w przypadku gdy do imprezy turystycznej jest mniej niż 48 godzin – wtedy należy dodatkowo wraz z dokumentami przesłać potwierdzenie przelewu. W tytule przelewu prosimy wpisać numer umowy.
Płatności odbywają się zgodnie z treścią Ustawy Turystycznej – Jeżeli do imprezy turystycznej jest więcej niż 30 dni, wpłaca się tylko zaliczkę/zadatek w wysokości 30% wartości ceny ( kwota podana jest w umowie). Resztę wpłaca się na 30 do 21 dni przed wycieczką (przypominamy) .

8.Chciałbym/ Chciałbym otrzymać fakturę VAT, gdzie i kiedy mam to zgłosić?
W związku ze zmianą przepisów dotyczących wystawiania FV Vat od stycznia 2020r.- w przypadku kiedy chcieli by Państwo otrzymać FV, należy przed dokonaniem wpłaty/nabiciem paragonu fiskalnego, poinformować nas o tym fakcie i podać nr NIP. Faktura Vat zostanie wystawiona po wykonanej usłudze. Należy podać nam adres na który prześlemy oryginał Faktury. Czas na wysłanie faktury to 3 tygodnie. W treści faktury będzie widniała informacja ” Usługa Turystyczna”.

9. Dokonałem/łam już wszelkich formalności co dalej ?
Po dokonaniu wszelkich formalności, należy w dniu wycieczki zgłosić się na miejsce zbiórki podane w ofercie (w ramowym programie wycieczki) na 10 minut przed planowanym odjazdem. W ramach przypomnienia lub w przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie miejsca i godziny odjazdu, pracownicy biura będą wysyłać informację o miejscu i godzinie zbiórki, do osoby kontaktowej z umowy.


10. Mam dodatkowe pytania, gdzie się zgłosić ?
Wszelkie problemy i pytania proszę zgłaszać na maila kontakt@mobiletour.pl lub pod numerem telefonu 883-777-209 w godzinach pracy biura PON-PIĄTEK 9:00-17.00